6/23/13

Beach Essentials

Γεια σας κουκλίτσες!!
Σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα μου προϊόντα για τη παραλία!! Επιτέλους ήρθε το καλοκαίρι και για μένα! Σιγά σιγά οι επισκέψεις μου στην παραλία θα είναι πιο τακτικές!



1. Face

Φυσικά το πρώτο και το πιο σημαντικό είναι η αντηλιακή προστασία που όλες πρέπει να ξέρουμε ότι είναι απαραίτητη για να αποφύγουμε τα εγκαύματα πρώτον αλλά και τις ανησυχητικές μελλοντικές ρυτίδες.
Η αγαπημένη μου κρέμα που είναι η δεύτερη χρονιά που την χρησιμοποιώ είναι η YOGURT SUNSCREEN FACE CREAM SPF 30 από KORRES

Είναι ιδανική για ευαίσθητες επιδερμίδες και έχει πάρα πολύ ελαφριά υφή. Παρέχει αρκετά καλή προστασία η συγκεκριμένη αφού έχει SPF 30 αλλά αν είστε πολύ ευαίσθητες στον ήλιο θα σας πρότεινα την αντίστοιχη κρέμα με SPF 50.
Τα προϊόντα της εταιρείας KORRES έχουν αρκετά φυσικά συστατικά. Η συγκεκριμένη κρέμα έχει βιολογικό βρώσιμο γιαούρτι το οποίο είναι φυσική πηγή λακτόζης, πρωτεϊνών, ιχνοστοιχείων και βιταμινών και αυξάνει τα επίπεδα υγρασίας στις ανώτερες στιβάδες της επιδερμίδας προσφέροντας αίσθηση δροσιάς

Εγώ τη λατρεύω
  • πρώτα απ όλα γιατί είναι από τις λίγες που δε με κάνουν να βγάζω σπυράκια 
  • έχει πολύ ελαφριά υφή και δεν κάνει το πρόσωπο να φαίνεται άσπρο
  • και τέλος είναι σχεδόν άοσμο!!! δεν έχει την έντονη μυρωδιά που συνήθως έχουν τα περισσότερα αντηλιακά

Μετά περνάμε στην ενυδάτωση του προσώπου την ώρα που βρισκόμαστε στην παραλία και έχουμε αφυδατωθεί πλήρως λόγω του ότι είμαστε εκτεθειμένες στον ήλιο για πολλή ώρα.
Γι αυτό λοιπόν πρέπει πρώτον να πιούμε πολύ πολύ νερό(!) , και δεύτερον να δροσίσουμε το προσωπάκι μας με ένα ενυδατικό Facial Spray!!!
Εγώ χρησιμοποιώ το Brumisateur Spray της evian


Είναι πολύ δροσιστικό και συμβάλλει στην ενυδάτωση της επιδερμίδας και τη βοηθάει να αντιστέκεται στην καθημερινή φθορά. Φρεσκάρει και τονώνει όλους τους τύπους του δέρματος.
Κάτι πολύ σημαντικό όμως που πρέπει να προσέξετε είναι ότι πρέπει να κρατάτε τη συσκευασία σε σκιερό μέρος και όσο πιο δροσερό γίνεται και πρέπει να αποφεύγεται η έκθεσή του στον ήλιο και γενικά σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
Εγώ πάντα το έχω στην τσάντα μου την οποία πάντα αφήνω σε σκιερό μέρος

Όπως όμως προστατεύουμε το πρόσωπο και το σώμα μας από τον ήλιο δε πρέπει να ξεχνάμε και τα χείλη μας!!
Το HAWAIIAN Tropic 
LIP GLOSS Island Berry


είναι ένα lip gloss με SFP 25 παρακαλώ!!! Λατρεύω τη μυρωδιά του γιατί μυρίζει σαν κεράσι!! Έχει φυσικά glossy finish, δεν αφήνει κάποιο χρώμα στα χείλη μόνο τα κάνει λαμπερά.
Γενικά είναι ό,τι πρέπει για την παραλία!!
Το μόνο αρνητικό που ίσως μπορώ να βρω είναι ότι  ενώ στην αρχή είναι γλυκό και νομίζεις ότι τρως κεράσι, μετά νομίζω ότι αφήνει μια πικρή γεύση.


2. Body


Για το σώμα πρώτα θα σας πω για το αντηλιακό λάδι που χρησιμοποιώ και είναι από την CARROTEN 
Είναι από τη σειρά Omega Care to Tan & Protect Suntan Oil

Έχει SPF 30, δηλαδή είναι αντηλιακό και λάδι μαυρίσματος σε ένα!! Εγώ προσωπικά δε μπορώ χωρίς το λαδάκι μου το καλοκαίρι... Μου αρέσει πάρα πολύ το μαύρισμα οπότε δε μπορώ να πάρω ένα απλό αντηλιακό! Το γεγονός ότι βρήκα ένα λάδι μαυρίσματος με τόσο υψηλή προστασία μου άρεσε πολύ.
Έχει Ω (3, 6, 7, 9) τα οποία είναι λιπαρά οξέα που ενισχύουν τη φυσική άμυνα της επιδερμίδας όπως και έλαια καρότου και καρύδας που βοηθούν στο μαύρισμα. Παρ όλο που είναι λάδι και είναι λίγο λιπαρό, αν βάλω τη σωστή ποσότητα το δέρμα μου είναι στεγνό χωρίς λιπαρότητα και γαλίζει ελαφρώς κάτι που μου αρέσει πολύ.


Για το τέλος άφησα το αγαπημένο μου!!!
Το HAWAIIAN TROPIC SILK HYDRATION AFTER SUN


Το after sun σαν προϊόν είναι must για μένα μετά τη παραλία. Και το συγκεκριμένο της Hawaiian Tropic είναι το καλύτερο που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα!

  •  Έχει πολύ όμορφη και καλοκαιρινή συσκευασία
  • Έχει ένα καταπληκτικό άρωμα καρύδας και παπάγιας
  • Περιέχει aloe vera γι αυτό και είναι σε μορφή gel
  • Όταν το απλώνω στο σώμα μου πραγματικά είναι τόοοοσο δροσιστικό!! Ειδικά αν έχουν καεί λίγο οι ώμοι σας και θέλετε κάτι να τους δροσίσει αυτό το προϊόν είναι ό,τι πρέπει
Πρώτη φορά έχω δοκιμάσει ένα τόσο δροσιστικό after sun, γι αυτό και είναι το καλύτερο για μένα. Το αγαπώ! Ακόμα και οι φίλες μου ξετρελάθηκαν με το άρωμά του και το cooling effect που έχει!!

Εσείς ποιά προϊόντα θα προτιμήσετε φέτος το καλοκαίρι για τη παραλία??

2 comments:

  1. to exw ki egw to gloss auto!!!alla stin alli geusi!...mango/papaya! :)
    exw kanei post me auta pou xrhsimopoiw!!

    ReplyDelete
  2. αλήθεια?? εγώ μόνο αυτό είχα βρει.
    Αλλά σίγουρα και το άλλο θα είναι τέλειο!!

    ReplyDelete

© Beauty of Roses, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena