11/12/13

Benefits of Juicing

Γεια σας κούκλες!! Λυπάμαι που έλειψα για τόσο καιρό :( αλλά δεν θέλω να το συζητήσω παραπάνω, ελπίζω από δω και στο εξείς να ανεβάζω συχνότερα τα posts μου. :)

Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για τον αποχυμωτή μου και γενικά για τα πλεονεκτήματα των σπιτικών χυμών και είμαι πολύ ενθουσιασμένη γιατί πραγματικά πιστεύω πως η υγιεινή διατροφή είναι αυτή που μας βοηθά να ζούμε μια όμορφη και υγιή ζωή.
Ο αποχυμωτής που έχω εγώ είναι των γονιών μου και τον ανακάλυψα το καλοκαίρι μέσα σε ένα ντουλάπι ξεχασμένο και αποφάσισα να τον πάρω μαζί μου στο σπίτι μου. Γράφει πάνω Technostar και δυστυχώς δεν έχω ιδέα από που τον πήραν και πόσο κόστισε. Πάντως κάνει πολύ καλά τη δουλειά του και πιστεύω πως δεν είναι ακριβός.


___________________________________________________________________
Hello beauty fellas!! I'm terribly sorry I was offline for so long :( I don't really want to talk about it though, but I have the ambition that from now on I'll be albe to upload posts more frequently.

Today I want to talk about my juicer and all the advantages of homemade juice in general; I can't hide my excitment about this because I really believe that healthy eating is the key to a beautiful and healthy life.
The juicer on display is actually my parents'; I found him a few months back, lost in some forgotten cabinet and I decided to take it home with me. In the front surface one can see the word Technostar written and unfortunately that is the only information that I have about its origin and cost. However I can tell it's great with what it does and I believe it can't be too expensive.



Ποια είναι τα πλεονεκτήματα?
Πολλοί θα ρωτούσαν "και γιατί να κάνουμε τα φρούτα και τα λαχανικά χυμό και να μη τα φάμε κατευθείαν?"
1) Οι βιταμίνες που υπάρχουν στα φρούτα και τα λαχανικά, απορροφούνται από το σώμα μας πολύ πιο γρήγορα όταν βρίσκονται σε υγρή μορφή. Δηλαδή είτε φάω μια σαλάτα είτε κάνω ένα χυμό, θα πάρω τις ίδιες βιταμίνες απλά με το χυμό θα τις απορροφήσει ο οργανισμός μου πολύ πιο γρήγορα.

2) Καθημερινά πρέπει να τρώμε μια συγκεκριμένη ποσότητα φρούτων και λαχανικών για μια ισορροπημένη διατροφή. Στον χυμό μπορείτε να βάλετε όοοο,τι φρούτο και λαχανικό φανταστείτε το οποίο για παράδειγμα δε θα τρώγατε ποτέ μόνο του ή σε μια σαλάτα. Π.χ. εμένα μου αρέσει πολύ η γεύση του πορτοκαλιού αλλά δε μπορώ να το φάω σε μια φρουτοσαλάτα γιατί δε μου αρέσει η σάρκα του. Οπότε πίνω το χυμό του. :)
Επίσης μπορεί μια μέρα να μη θέλω να φάω σαλάτα για βραδινό με αποτέλεσμα να μην έχω φάει κανένα λαχανικό μέσα στη μέρα. Οπότε μπορώ απλά να προσθέσω 1-2 λαχανικά στον χυμό μου!

3) "Καθαρίζει" το σώμα και το αίμα από τις τοξίνες που περιλαμβάνουν σήμερα τόσες πολλές τροφές.

4) Δεν χρειάζεται να παίρνετε συμπληρώματα βιταμινών!! Αφού επιλέξετε αρκετά φρούτα και λαχανικά με τις κατάλληλες βιταμίνες που χρειάζεστε, θα εισχωρήσουν κατ' ευθείαν στο σώμα σας και θα γεμίσετε με βιταμίνες!!

5) Εγώ προσωπικά ποτέ μου δεν κατάφερα να φάω 4-5 φρούτα και 3-4 λαχανικά μέσα στη μέρα. Το πολύ να έτρωγα ένα μήλο και μία σαλάτα η οποία θα είχε ντομάτα-αγγούρι ή μαρούλι με κάτι άλλο. Ενώ με τον αποχυμωτή δημιουργώ κάθε φορά ένα cocktail φρούτων και λαχανικών με ποικιλία γεύσεων και βιταμινών.

6) Μπορείτε να προσθέσετε φρούτα και λαχανικά που δεν σας αρέσουν ωμά ή μαγειρεμένα. Π.χ. εμένα δε μου αρέσει το σπανάκι μαγειρεμένο. Οπότε προσθέτω μερικές φορές στο χυμό μου και παίρνω τις βιταμίνες που έχει χωρίς να αλλοιώνεται η γεύση του χυμού μου!

7) Ενέργεια ενέργεια ενέργεια!! Κάθε φορά μετά από ένα χυμό νιώθω πως ανακτώ τις δυνάμεις μου!!  Έχω τόση πολλή ενέργεια!!

___________________________________________________________________
What are the benefits?
Many people will wonder "why do we have to make fruit and vegetables into juice? can't we just eat them raw?"
1) The vitamins that exist in fruit and veggies are absorbed much easier by your body when in liquid form. More specific, whether you eat  a salad or drink a juice, your body will gain the same amount of vitamis only that when drinking a juice, the process will be much faster.

2) One should eat a certain amount of fruit and vegetable on a daily basis in for the shake of a healthy diet. The good thing is that you can put aaaany fruit or vegetable, that you wouldn't normally eat in a salad or so, in the juicer. For example, although I really like the flavour of orange I refuse to eat it due to the texture that surrounds them. So all I do is juice it! :)
Also, I may not want to it a salad some evening which would leave me spending my whole day without having any fruit or veggies. The solution to that is so simple as to add a couple of veggies in my juice!

3) It cleans the toxins, that are found in many of our modern food, out of your body and blood.

4) You will no longer have to take vitamin supplements!! Given that you will choose certain fruit and vegetables that have the vitamins you need, they will get right into your body filling you with vitamins!!

5) Personally, I never managed to consume 3-4 fruit in combination to 4-5 veggies a day. Eating an apple and a salad consisting of either tomato and cucumber or lettuce with something else was the very highest I would go. Now though, having a juicer I create many cocktails of fruit and veggies that have a various flavour and vitamins.

6) You can add the fruit and vegetables that you don't like to eat raw or cooked. For example, I don't like eating cooked spinach. So all I have to do is to add some in the juicer, giving my body the chance to enjoy its vitamins, without me having to suffer its taste!

7) Energy energy energy energy!! Everytime I drink juice, I feel like all my powers have be restored!! So much energy!!






Ευχαριστώ που διαβάσατε το post μου!! Στο επόμενο Post θα σας ανεβάσω και συνταγή!! Μέχρι τότε πολλά φιλιά!


__________________________________________________________

Thank you for reading my post!! Make sure to catch up with the next one that will include a Juice Recipe!! Until then, take care! 

5 comments:

  1. Πολύ καλό post! Πρέπει να πάρω μου φαίνεται έναν αποχυμωτή! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Σου το συστήνω ανεπιφύλακτα!! Άμα το κάνεις μέρος της καθημερινότητάς σου θα το λατρέψεις! Όλα μια συνήθεια είναι! :P

      Delete
  2. Lovely post :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/11/ootd-plaid-dress-from-oasap.html

    ReplyDelete
  3. Πρέπει κι εγώ να πάρω αποχυμωτή!Προς το παρόν στύβω πορτοκαλάκια!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σου το συστήνω! Και τα πορτοκαλάκια μια χαρά είναι όμως! ;)

      Delete

© Beauty of Roses, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena