2/19/14

What's in my bag?


Hello everyone!! So....it's time for me to show you what's in my bag!! I hope that you enjoy and let's get started!
__________________________________________________________________________________________________

Γεια σας και πάλι! Ήρθε η ώρα και για μένα να σας δείξω τι περιέχει η τσαντούλα μου! Εμένα μου αρέσει πολύ να βλέπω ανάλογα βίντεο και posts οπότε σκέφτηκα να σας δείξω και γω τι χρησιμοποιώ. Ελπίζω να σας αρέσει. :)



So the first thing is of course my makeup bag! This is where I keep all of the makeup items I want to have with me at all times. Sometimes I also keep a mirror with me, but only when my compact powder doesn't include one. And by the way, this one is pink and it's so cute! Next I have my headphones cause I just can't live without music. Also I keep a hair brush in case I need to brush my hair throughout the day. Of course I also keep my keys with me! The lipstick that you can see in the picture is not really a lipstick! It's a pen!! I recently bought it and I'm in love with it!! It's the best pen I've ever had!! And the best part is that it costed me only 1 euro!! :P 
Furthemore, I have a little strawberry with me which turns into a shopping bag! Next I keep tissues with me just in case. For clean hands I keep hand sanitizer and wet hand wipes. As one would guess, I have my phone and my wallet in there too and last but not least my Vaseline hand cream cause my hands get really dry in the winter.

That's all for today! I hope you liked it and I will see you soon! ♥
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το πρώτο πράγμα που έχω μαζί μου στην τσάντα μου είναι το νεσεσέρ του μακιγιάζ όπου βάζω τα προϊόντα μακιγιάζ που χρειάζομαι τη συγκεκριμένη μέρα. Μερικές φορές έχω μαζί μου και ένα καθρεφτάκι σε περίπτωση που δεν έχω πάρει πούδρα μαζί μου ή κάποιο άλλο προϊόν που έχει καθρέφτη. Μου αρέσει να έχω αυτό το καθρεφτάκι μαζί μου γιατί είναι ροζ και γλυκούλι! Φυσικά έχω μαζί μου τα ακουστικά μου γιατί δεν μπορώ να ζήσω χωρίς μουσική και ειδικά μέσα στο λεωφορείο, δε τη βγάζω χωρίς αυτά! :P Επίσης έχω και μία μικρή χτένα σε περίπτωση που χρειαστεί να χτενιστώ λιγάκι βρε παιδί μου! Στην συνέχεια έχω βέβαια τα κλειδιά μου για να μη κλειδωθώ απ' έξω, αν και το έχω κάνει κι αυτό 2 φορές! :P (ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι....) Επίσης αυτό το κραγιόν που βλέπετε στην φωτογραφία δεν είναι απλά ένα κραγιόν...όχι...είναι κραγιόν-στυλό! Το βρήκα πρόσφατα και μου άρεσε πάρα πολύ! Είναι το πιο όμορφο στυλό που είχα ποτέ! :P Και το καλύτερο είναι ότι μου κόστισε μόνο ένα ευρώ!! Επίσης η φραουλίτσα που βλέπετε στην φωτογραφία δεν είναι απλά μια φράουλα! :P Όχι.... είναι μια φράουλα που ανοίγει και γίνεται σακούλα για ψώνια! Και βολεύει απίστευτα για κάποια καταστήματα που δεν δίνουν σακούλες. Ακόμη έχω μαζί μου χαρτομάντιλα και για καθαρά χεράκια έχω απολυμαντικό χεριών και τα κλασσικά μαντηλάκια από Hondos Center που πιστεύω ότι έχουν όλες οι Ελληνίδες στην τσάντα τους! :P Φυσικά έχω μαζί μου το κινητό και το πορτοφόλι μου και τέλος μία κρέμα χεριών από την Vaseline γιατί τα χέρια μου γίνονται πολύ ξηρά το  χειμώνα από το κρύο.

Αυτά λοιπόν για σήμερα! Ελπίζω να σας άρεσε και θα σας δω σύντομα σε επόμενο post! Φιλιά ♥

4 comments:

  1. Και εγώ πάνω-κατω αυτά έχω στη τσάντα μου!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι όλες πάνω κάτω τη θέλουμε γεμάτη τη τσαντούλα μας! :P

      Delete
  2. χαχα, σα να βλέπω τη τσάντα μου !! Απορώ καμιά φορά, πως τα χωράει κι όλας! ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. μαζί με το ημερολόγιο που επίσης κουβαλάω κάποιες μέρες και γω απορώ πως χωράνε!

      Delete

© Beauty of Roses, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena