5/31/14

Top 10 Spring-Summer Nail Polishes


It's finally time for the favorite nail polishes for the warmer days! 

So here are my Top 10  Must - Have Nail polishes for the Summer...



Erre Due Brights

  • Erre Due Last Minute No 67
  • Erre Due Last Minute No35
  • Erre Due Make Up No 92


Beauty Line Cosmetics Pastels
  • Beauty Line No 692
  • Beauty Line No 693
Other Brands
  • Erre Due Nail Lacquer No 1842
  • Lee Hatton Pro - V Nail Color No 141 "Romantic"
  • Kiko Quick Dry Nail Lacquer No 803 "Rose Coral"
  • Korres Nail Color No 86 "Azure Blue"
  • Seventeen Supreme No 30
That's all for today! Hope you're having a great day! ♥ youuu :)

14 comments:

  1. υπεροχα ολα...εχω μια αδυναμια στο χρωμα της μεντας

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώωωω! Ότι πρέπει για το καλοκαίρι!! :)

      Delete
  2. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο, είναι όλα πανέμορφα! Φιλιά πολλά Ελεανάκι! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν όλα γλυκούλαααα!! :)

      Delete
  3. Φανταστικά τα Erre Due!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αγάπη!! Τυχαίο που 4 από τα 10 είναι Erre Due?? Δε νομίζωωωω!!

      Delete
  4. Υπέροχα χρωματάκια!
    Λάτρεψα το no693 από τη Beauty line cosmetics και το βερνίκι της seventeen!

    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ κάτι έχω πάθει με τα παστέλ!! Έχω βάλει στο μάτι κ ένα παστέλ κίτρινο!! Τα θέλω όλα!! Φιλάκιααα :)

      Delete
  5. Τέλεια για το καλοκαιρι! Ειδικα αυτο το κορρε το λατρεψα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το ένα και μοναδικό μπλε που λατρεύω για το καλοκαίρι! :)

      Delete
  6. Υπέροχα χρωματάκια όλα!Και όλα καλοκαιρινότατα!! :D Το μπλέ του κορρέ, φανταστική απόχρωση αλλ'α και τα δύο από beautyline σε παστελ αποχρώσεις!<3

    ReplyDelete
  7. Ti ωραία γλυκά χρωματάκια!!!!!!
    Εγώ το καλοκαίρι βέβαια φοράω συνήθως πιο fluo!!

    ReplyDelete
  8. Πολύ όμορφα όλα. Της Erre Due το No 67 το έχω κι εγώ και πέρσι το καλοκαίρι το τίμησα ιδιαιτέρως. Το ίδιο θα κάνω και φέτος! Είναι υπέροχο!

    ReplyDelete
  9. Τι υπεροχα χρωματα ειναι ολα πραγματικα το ζηλεψα ολα!!!!!

    ReplyDelete

© Beauty of Roses, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena